What's the points?

What is the personal view?

Nomatter what kinds of your points or view, it all should in the right area.

It's the pattern, forever.


And, however old you are.



我好火。
謎:沒人懂你在氣什麼...= =

不,總有人懂的。








啊啊啊啊啊
我真的好火
而且我完全改觀了...我本來還以為某位很聰明
看得很清楚
才怪。



真是氣死我了。
火大啊










arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 iAlin7796 的頭像
    iAlin7796

    IT's Our WORLD★一生潤命

    iAlin7796 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()